Reklamacie
1. ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY TOVARU A ZÁRUKA
- Za záručný list k zakúpenému tovaru je považovaná Faktúra - daňový doklad, ktorá bude priložená k odosielanému tovaru. Záruka na výrobok platí od dátumu jeho prevzatia od dopravcu.
- Ak kupujúci zistí mechanické poškodenie obalu výrobku, je povinný skontrolovať stav zásielky a v prípade, že výrobok je poškodený, musí vyhotoviť zápis o škode v prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie počas prepravy má dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí prípadu s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúci súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar bol dopravený nepoškodený . Na pozdejšie reklamácie týkajúce sa poškodenia počas prepravy nebude braný ohľad a budú zamietnuté.
- Záručná doba pre všetky osoby, používajúce výrobok za účelom podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákoníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie však pre firmy (nákup na IČO).
- V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v súlade kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci nárok na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu, odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak takýto postup nie je možný, môže kupujúcí žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
- V prípade, že reklamovaný tovar nie je predávajúcemu na reklamáciu odovzdaný osobne, je kupujúci zodpovedný za prepravu a prípadné škody, ktoré pri preprave vzniknú. Na prepravu reklamovaného tovaru používajte výhradne originálne obaly. Zásielka by mala byť poistená.
2. POSTUP PRI REKLAMÁCII
- Pri uplatnení reklamácie dodržujte nasledujúci chronologický postup
- Vyplňte dole uvedený formulár, v ktorom uvediete typ výrobku, číslo Faktúry a popis chyby.
- Do dvoch pracovných dní Vám budú odoslané informácie o ďalšom postupe (adresa, na ktorú tovar pošlete)
- Pri zasielaní tovaru na reklamáciu ho neposielajte na dobierku, takéto zásielky nebudú prevzaté a vrátia sa naspäť k odosielateľovi. Zásielku pri odosielaní na reklamáciu poistite.
- Kliknite pre zobrazenie REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA.
3. NEOPRÁVNENÁ REKLAMÁCIA
- Predávajúci si vyhradzuje právo, v prípade, že objednávateľ tovar nakúpil na IČ (nákup, ktorý sa riadi obchodným zákoníkom), účtovať si skutočne vynaložené a riadne doložiteľné náklady na vybavenie neoprávnenej reklamácie.